fail?

Jahapp, när jag äntligen har varit duktig på att ta kort... Då hittar jag inte sladden till kameran. Jag har tagit kort på te, digistivekex, russin, katter och massa andra onödiga småsaker men som ni kanske skulle tycka vara trevligt att titta på en måndagskväll.
Jag har kommit en bit på mitt manus i alla fall, känns ganska okej men jag vet att det kommer att ta stopp snart med inspirationen. Då måste jag liksom börja om igen och eftersom jag är trött och sjuk kan jag inte gå ut & gå eller göra nånting annat som kan kicka igång mitt skrivande. Bluhää.
Får bli lite bra musik och fortsätta smsa med Mattias! Han den lilla skiten ska ut och åka skoter imorgon, jag vill också... Känns som att det var längesen jag såg blå himmel och hade röda kinder. Imorgon måste jag komma ut, om jag mår illa får jag väl spy i ett dike då. 
Får panik av att sitta inne den mesta tiden av den bästa årstiden. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0