Vill behålla barnet i mig, se på mig själv genom kostymen

Det märks när man är bakfull. Fucking ångest! Vill inte göra nånting och jag blir bara irriterad på folk. Mest på ex som jävlas och folk som tror att dom kan köra över mig. Hade jag velat bli överkörd så hade jag hoppa framför tåget. Så SLUTA! gaah, jag måste stänga ut allt skit som händer, men söndagar är fan svår alltså. Har svullat apelsin, kiwi och digestivekex, fett gott! 
 
Imorgon när jag åker hem så ska jag fan göra en FET smoothie och gå 3 km innan jag åker till Gävle, skiter i om jag känner mig förkyld, måste komma ut, få luft, rensa tankarna osv. Smootihe vill jag ha för att det är så jävla gott och jag är riktigt sugen på det nu.. 
 
 
Känslan jag har efter helgen, börjar jag bli gammal kanske??
 
Hade lust ett tag till att skriva men eftersom mina kladdpapper ligger hemma så vill jag inte skriva nått... Känns som att jag vill skriva i ett block först, då man FYSISKT kan kladda sönder ett blad om det fuckar ur totalt. 
Fastän det känns som att jag har tappat min skrivarförmåga totalt idag så vet jag att det bara är bakfyllan & gränserna till skrivandet jag sätter som får mig ur balans. Borde kanske gråta en skvätt? NOT. Jag gråter inte, jag skriker, håller käften, sover och klagar. Men jag gråter fan inte. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0