lite om.. allt?

Jag har haft en riktigt bra helg med många vänner. Sömnen har inte riktigt fått varit med lika mycket som man kanske tycker... MEN roligt har vi haft. 
Nu ska jag försöka få tag på min mamma så jag kan ta mig hem och hämta lite saker, imorgon åker jag till Gävle, skiter hur krasslig jag är. Vill träffa Rebecca och jag måste gå på skolan. 
 
Fredrik lägger korthus. Jag testade också att göra det men har lärt mig att Fredrik kanske är lite av en dålig förlorare.. Om jag kom längre än honom på mitt hus RÅKADE han kasta sönder det med ett kort.. Eller två. Hihi, så kan det vara. 
 
Igår var man lagomt trött, här är en bild på mig & mitt klädval. Inget speciellt. Eftersom jag inte är det. 
PUSS! //L.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0