wtf?

Det blev ingen film, men massa serier istället! Gustaf ligger och vilar i soffan, jag gör.. mest ingenting, ska snart i med hörlurarna och ta en kopp kaffe. Kanske kika runt på lite olika bloggar. Det är faktiskt jätte roligt att se vad andra skriver om. Blir lite avis på hur varierade vissa kan vara med bilder o så. Jag är ingen sån som tar 40 bilder om dagen på mat, hundar, mamma, Gustaf, mat igen, träningskläder och mina starka armar. Men kanske ska börja? Alltid roligt med bilder ju.. 
 
Idag skulle mamma komma med mina böcker så jag kunde plugga lite. Tror ni hon glömde det? Klart hon gjorde.. Så nu sitter jag här utan mina saker som jag verkligen behöver. Men får hämta skiten imorgon innan jag åker till Gävle. Måste posta massa brev också... Det vill jag verkligen inte glömma! Är viktiga papper.. Funderar på att åka till mitt tredje hem på tisdag. Mitt tredje hem är pappas hus. Säga hej och busa med min lillasyster lite. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0